Często zadawane pytania

Wymiana towaru

Jeśli zakupiłeś produkt, który Ci nie odpowiada, możesz wymienić wybrany towar w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki. Aby wymiana była możliwa, muszą być spełnione następujące warunki:

  • Wybrany przez Ciebie produkt nie może być aktualnie niedostępny. Produkt, który zwracasz nie może być używany ani w inny sposób uszkodzony, w tym również opakowanie.
  • Jeśli którykolwiek z tych aspektów nie zostanie spełniony, wymiana nie zostanie przyjęta, a towar zostanie odesłany do Ciebie na Twój koszt.
  • Jeśli spełniasz wszystkie powyższe warunki, zapakuj dokładnie towar i dołącz protokół odstąpienia od umowy (do pobrania TUTAJ), zaznaczając w uwagach, że prosisz o wymianę i podając kod produktu, którym jesteś nowo zainteresowany. Przesyłkę wyślij do:

Zajazd Byczy Róg
DOKTOR MŁOTEK
Boboszów 27 b
57-530 Międzylesie
 

Czy mam prawo odstąpić od umowy kupna?

Prawo do odstąpienia od umowy zakupu  ma konsument w ciągu 14 dni od otrzymania towaru . Jeśli chcesz zwrócić towar, wypełnij formularz odstąpienia od umowy (do pobrania TUTAJ), dołącz go do towaru i starannie zapakuj wszystko razem. Następnie wyślij przesyłkę na nasz adres:

Zajazd Byczy Róg
DOKTOR MŁOTEK
Boboszów 27 b
57-530 Międzylesie
 

Coś poszło nie tak z produktem, jak załatwić reklamację?

Reklamacje produktów są indywidualne, dlatego prosimy o zapoznanie się z sekcją "reklamacje", gdzie wszystko jest szczegółowo opisane według marek. Możesz również skontaktować się z naszym zespołem obsługi klienta, który wyjaśni Ci, jak postępować w przypadku reklamacji produktu.
 

Jaki jest okres gwarancji na zakupiony produkt?

Okres gwarancji dla konsumentów wynosi ustawowe 24 miesiące. Jeśli kupującym jest osoba prawna lub osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, okres gwarancji wynosi tylko 12 miesięcy. W przypadku poszczególnych producentów, na przykład Bosch, Metabo, Dewalt i innych, okres gwarancji może zostać wydłużony do 3 lat.
 

Kiedy zwrócicie mi pieniądze za zwrócony towar?

Staramy się zwracać Twoje pieniądze niezwłocznie. Jeśli tak się nie stanie, dotrzymamy ustawowego terminu zwrotu, czyli w ciągu 14 dni od otrzymania Twojego odstąpienia od umowy.
 

Wybrałem płatność przelewem, gdzie znajdę informacje, aby dokonać płatności?

Czekaj na maila potwierdzającego otrzymanie zamówienia. W jego załączniku znajdziesz fakturę zaliczkową, która zawiera niezbędne informacje do zaksięgowania przelewu.
 

Wybrałem płatność przelewem, czy sposób płatności opóźni wysyłkę mojego zamówienia?

Niestety, tak. Musimy poczekać na przelew pieniędzy z waszego banku do naszego banku. Ale opóźnienie nie jest bardzo duże, zaledwie ponad jedną dobe. Jeśli więc potrzebujesz, aby towar został wysłany tego samego dnia, w którym złożysz zamówienie, wybierz inną metodę płatności.
 

Jaki jest status mojego zamówienia?

Proszę sprawdzić status zamówienia z naszym centrum obsługi klienta poprzez e-mail lub obsługę klienta.
 

Czy mogę później zmienić adres do faktury lub dostawy?

Tak, prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta, aby zrealizować Twoją prośbę.