Reklamacje

Reklamacje

Jak reklamować towar?

Potrzebujesz pomocy z reklamacją towaru? Napisz do nas na info@doktormlotek.pl

Autoryzowany serwis

Autoryzowany serwis to najszybsze rozwiązanie problemu. Skontaktuj się bezpośrednio z producentem, aby jak najszybciej rozwiązać ten proces. Dokładne kroki znajdują się w linkach poniżej.

Beztroską usługę zapewniają następujące marki:

Bosch, DREMEL kliknij tutaj

METABO kliknij tutaj

NAREX kliknij tutaj

DEWALT kliknij tutaj

Karcher kliknij tutaj

Pocztą lub spółką transportową

Uzupełnij formularz reklamacyjny i dokładnie opisz wadę towaru. Podaj swój adres, numer konta (w przypadku zwrotu pieniędzy) i kopię dowodu zakupu (fakturę). Towar starannie zapakuj i wyślij go na adres:

Oscom Trading s.r.o.

Masarykova 922

Humpolec, 396 01

 

Osobiście w sklepie w Humpolcu

Wypełnij formularz reklamacyjny i zanieś przygotowany towar do:

 

Oscom Trading sro

Masarykova 922

Humpolec, 396 01

Godziny otwarcia:

Pon - Pt 8-16 godz.

 

Przed reklamacją przeczytaj procedurę reklamacji

 

Zwrot towaru 

Zakupiony towar można zwrócić w ciągu 14 dni od dostawy, w tym okresie masz prawo odstąpić od umowy zakupu. Jeśli chcesz odesłać towar z powrotem, wypełnij Formularz o odstąpieniu od umowy i wyślij towar na:

Oscom Trading s.r.o.

Masarykova 922

Humpolec, 396 01

 

Aby uzyskać więcej informacji na temat zwrotu towaru, zapoznaj się z regulaminem.